Dag 3 - Mina föräldrar

mina föräldrar .....
Min mamma: Min mamma är alltid där för mig och är typ alltid rätt och vet allt :O .
Hon har hjälp mig så  jävla många grejer . Hon är nog min bästa vän :D
jag älskar henne jävligt mkt !
min mamma r en väldigt stark kvinna (i personligheten) hon låter ingen bossa över henne och om hon tkr det är fel så ska man kämpa tills det blir rätt
hahahahha kmr ihåg vad hon brukade säga till mig förut
" om någon slår dig  slå tillbaka men hårdare"
haha jag ärvde min femmenism från henne ^^
Min pappa: jag är min pappas ängel :P jag blir jävligt bortskämd av honom ;P
hahaha min pappa är lik mig jävligt mkt xD
pappas kompis kom fram till mig förut (visste inte vem han var)
- är du saids dotter?
-mm...aa?
-hahaha ni är så lika !
-erhm.....tack?
hahaha
han är där för mig ALLTID!
jag älskar dom men vem älskar inte sina föräldrar ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0