dag 1 [ronnis, ronikas, tildes, whatever]

daaaaaag 1 presentera dig själv!:
Jag heter Tilde Lovisa Sohlberg, och jag hatar det namnet. Jag har bestämmt mig för att när jag börjar gymnasiet ska jag lura i alla nya vänner (och ovänner) att jag antingen heter Lovisa/Love eller Ronika. Därför. På bloggen kan jag gärna bli kallad ronni <333
jag har äääääntligen fyllt 14 (den 14.e dec), men nu kommer alla hinna fylla 15 innan mig. så det spelar ingen roll.
jag är riktigt skillad på humörsvängningar. och att vara ganska högljudd. men jag tror jag ändå att jag är ganska nice att va med. jag vet inte, kanske bara föreställer mig :P
jag är ganska dramatisk, och väldigt lättlurad och lätt att manipulera. men jag blir inte sårad om någon lurar mig. bara svek, fast vem blir inte pissed på svek? :P

jag älskar musik. jag älskar känslan av att känna sig som i en film när man går till tuben med edith piaf eller otis som sjunger i ens öra.
fast jag gillar ny musik också. jag har en förkärlek till svensk hiphop/rap, såsom snook och ismen, som bytte namn till gorilli men som nu heter GORILLISMEN. epicsauce. och så måste man ju älska indierock också <3

älskar kaddi, med hennes bisarra humor som är precis som min *smooooosh love*
jag är en lite whiteboi... whitegurl kanske, men hursom helst. jag är lite bortskämd och jävligt lat. jag anser att sträcka mig efter fjärren är hardcore träning.

Just nu sitter jag o lyssnar på tokyo(vampires and wolfes) av the wombats, den som kaddi gav som dagens låt idag. bästa valet kaddibabe <3 jag blir alltid så lycklig av den här låten. mums!


Kommentarer
Postat av: Hemlig

Du ÄR nice att vara med !

2011-01-12 @ 15:21:05
Postat av: En vän

Byt inte namn! Alla vill byta nångång, men Tilde är ett fint namn!!!!!!

2011-01-15 @ 09:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0