Jag ska göra nånting Jag ska slå er med häpnad Gå över en gräns Jag ska bryta mig ut Jag älskar dig så Som att vara beväpnad Och under belägring Kan jag skjuta dig ut










Namn: khadijo kaddi said ahmed jama
Piercingar: näsan ,ska perca snakebite när jag blir äldre och septum :D
Tatueringar: ingen men ska skaffa :D
Längd: 169,9 :(
Skostorlek: 42/43
Hårfärg: svart med lite rödhet i sig man ser inte så lätt det :P men ska färga brunt med röda slingor :D

Är du kär i någon: yes
Önskar du att du bodde någon annanstans: aa i england :)
Tänker du på självmord: hela jävla tiden
Tycker andra att du är attraktiv: venne
Använder du droger: man har väl testat :P
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: olika
Vad är du rädd för: insekter , små djur , kontrollfreack , folk som inte kan ta hänsyn för andra :P
Gillar du att tvätta: haha ibland :P
G
SENASTE..
Film du hyrde: kung fu kid med mamma :D
Film du köpte: vet inte :P
Låten du lyssnade på: den döda vinkeln-kent :love:
Låten du hade på hjärnan: hey mickie!
Personen du ringde: sara
Tv program du tittade på: glee
Personen du tänkte på: tilde
HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: yes
Gråtit över en flicka: oh ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: yes sir
Blivit arresterad: aa nästan en gång :P
ANTAL..
Gånger du varit kär: Seriöst? 5 gånger ;)
Gånger ditt hjärta brustit: för många gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: 2 ...vet ej
Tjejer du kysst: ;)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 4 :D
Ärr du har på kroppen: 19  bara på armarna  ,3 på lårna   .. finns mer men orkar inte räkna :P
SENASTE..
Bok du läste: packad
Personen du fick mail av: ssu
Personen du fick brev av: tandläkern? hahaha nää men 5 ? :P av angneta
Personen du fick sms av: jimmy
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns inte..
Saken du köpte: percing :)
Vad har du gjort idag: varit i skola och jobb intevju
Var det kul: ja :)
Hur tidigt stiger du upp: vardagar 6-7 :( helg 15-17 :P
Gillar du att slåss: oh fy fan nej! får världens sämsta samvete
Vad ska du göra idag: mysa och gosa och bli full
Är du seriös: nej :P
Vad är du allergisk mot: päls
Var har du ont: i tummen
Använder du hårspray: ibland faktiskt
Kan du stå på händer: nästan :P
Favorit serie: vampire diares
Gillar du ketchup: nej faktiskt inte
Är du glad nu: aa
Var du glad igår: nej
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: bra musik
Stockholm är: platsen jag bor tills jag börjar gymmnasiet :D
Göteborg är: Glenn  svergies festival stad
Kan du sjunga: ja men det är få som har hört min riktiiga röst :P
Mer värt än guld: vänner
Spaghetti eller makaroner: spaggethi
Ett land jag helst vill besöka: paris,milan,rom,london ,dublin , irland  aa jag vill bacckpacka genom hela världen med mina systrar :tilde ,stella ,lisa ,neo,dea och louse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0