jag kan se dig.......

You’re the one for me
And for her no more
Now you think she’s got it all
I got my kiki
And I’m crazy, but you like it (loca, loca, loca)
You like that it ain’t easy (loca, loca, loca)





Jag lyssnar på kent just nu :love:
asså dom är sååååå bra
och daniel adam-ray <3


ska gå och lägga mig så seees bäbisar ;)
You like that it ain’t easy (loca, loca, loca) vem ska vara här nu som du var?
vem ska jag springa till när jag har något viktigt att säga till?
vem ska jag älska ?
vemska jag krama? kyssa? älska?
ingen
för ingen är som du
ingen kommer ta din plats i mitt hjärta
för du är in tatuerad dit
jag älskar dig  så jävla mkt
jag älskar dig A *
ärren jag skapade kommer föralltid finnas som en påmminelse för allt skit men ändå kärlek <3
du ligger inte brevid ..... varför
jag älskar dig så jävla mkt!vem ska vara här nu som du var?
vem ska vara här nu som du var?
vem ska jag springa till när jag har något viktigt att säga till?
vem ska jag älska ?
vemska jag krama? kyssa? älska?
ingen
för ingen är som du
ingen kommer ta din plats i mitt hjärta
för du är in tatuerad dit
jag älskar dig  så jävla mkt
jag älskar dig A *
ärren jag skapade kommer föralltid finnas som en påmminelse för allt skit men ändå kärlek <3
du ligger inte brevid ..... varför
jag älskar dig så jävla mkt!vem ska jag springa till när jag har något viktigt att säga till?
vem ska jag älska ?
vemska jag krama? kyssa? älska?
ingen
för ingen är som du
ingen kommer ta din plats i mitt hjärta
för du är in tatuerad dit
jag älskar dig  så jävla mkt
jag älskar dig A *
ärren jag skapade kommer föralltid finnas som en påmminelse för allt skit men ändå kärlek <3
du ligger inte brevid ..... varför
jag älskar dig så jävla mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0