Hiss och Diss

Jaa nu ska jag (kaddi ) börja med hiss och diss :D
* Brytet schema hela veckan :D

* Ny kamera snart

* Picassa , Jag har äntlingen fattat de :D

* facebook

*tattos :D vill ha en!!

*ska snart perca mig snackebite :D








* folk som inte kan låta en vara !alltid så måste några tissla och tassla om en .. asså bara gå vidare för guds skull!!
*mitt naget-bitande :(

* våren är inte här ännu :(

* slask

* nokia

*tjocka vinterjackor  snälla köp lite snyggare?

* folk som har typ samma frisyr hela tiden *Host jag host *

* "V " den personen är FÖR närvös

/ k

Kommentarer
Postat av: Morwen

Jag ska till egalia nästa vecka eller veckan efter det för första gången. Går du fortfarande dit? Hur var det första gången du kom dit?

2012-02-21 @ 18:19:44
URL: http://morwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0