--

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: tilde,kaffe,medecin,bloggen !
Vad gjorde du kl 08 imorse:sovde

Vad gjorde du för 15 min sedan: snackade med sara

Det sista du sa högt: du är så sensuell sara!

Det senaste någon sa till dig: jag älskar dig sötnos !

Vad har du druckit idag:kaffe ,pepsi , vatten  och mjölk

Vad var det senaste du åt:kladdkaka

Vad var det senaste du köpte: chips

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: vet inte

Godaste glassmaken: new york

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja ;)

Sover du tungt:japp

Drömmer du mardrömmar: ja att mina bästa vänner ska hata mig och sen äta upp mig ...drömmer det hela tiden

Trivs du med ditt jobb:har inget :(

Favoritklädsel: blommig kjol med bettybop t-shisrt och convorse och utsläppt hår med röda solglasögon

Favoritlåt just nu: bigger than us -white lies

Vad ser du om du tittar till höger: min tv och skrivbord

Vad gör dig glad just nu: musik ,alvedon,tilde

Vad ska du göra härnäst: sova

Höger eller vänsterhänt: vänster i think

Humör just nu: deprimmerad

Favoritgodis:sura

Kläder just nu: trosor och linne

Sommarplaner: kenya :D

Hur många kuddar sover du med: dos (2)

Spelar du något instrument: nope men ska börja meed trummor

Morgon eller nattmänniska:  natt :D
Vad är viktigast för dig:mina vänner och mitt rakblad

Är du kittlig:japp

Snarkar du:jag vet inte

Stjärntecken:lejon

Äckligaste insekten:alla !!!

Längtar du mest efter just nu: tilde och godis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0