meee

1. Hur gammal är du om fem år? 10
2. Vem var den sista du träffade? tilde och nio
3. Hur lång är du? 168 :(
4. Vilken var den senaste film du sett? i :love: you phillip morris
5. Vem ringde du senast? sara
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”ja jag kommer " till stella
7. Var är dagens planer? Slappa och sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak, det behövs ibland. Men sms är nog bäst i de flesta fall.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? 5 minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? l bruna.
12. När vaknade du idag? 6.30 enligt väckarklockan. 6.45 med snooze.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Egalaia med skysta pengar
15. Vilken plats föredrar du minst? quranen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Färdigutbildad, ska få mitt första barn, bor i en fin lägenhet med två katter. Och man, förhoppningsvis ;)Haha.
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar och läskiga tanter :P .
18. Vem fick dig att skratta senast? Nån klasskompis
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar & stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängn? Två - Tre
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, stockholm drygheternas stad .
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota .
26. Är du social? Ja, jävligt mycket.
27. Vilken är din favoritglass? Chokladkross!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka.
29. Tycker du om Kinamat? vet faktis inte har aldrig ätit de
30. Tycker du om kaffe? Jag tycker om koffein :) *peddosmile*
31. Vad dricker du till frukost? kaffe , te  godmorgon juice är ju ganska ledande :D.
32. Sover du på någon särskild sida? Hmm.. aldrig tänkt på det. Vänster tror ja.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Haha ja :p
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja , 2 styckna hannah och amela .
37. Vill du ha barn? Ja, jag känner ett starkt behov av att föra vidare mina gener. Det jag vill åstadkomma kommer inte kunna fixas under endast min livstid;)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, swahhili ,somaliska och svenska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja många gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder . Choklad (A)
42. Äger du dyra smycken? Några
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? pez ^^.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Tilde.
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på huvudet .. ramlade från cykeln när jag var 10  
47. Vad har du för ringsignal? Skitskumtemaringsignal. Måste bytas.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja :P
49. Flirtar du mycket? Nej. Jag är väldigt skämtsam i mitt sätt, och gillar att skratta. Folk brukar ta det som flört, men det är inte riktigt så det ligger till.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen :P
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, sånt har man folk till. *Snobbstyle*
52. Har du fått fortkörningsböter?har inte ens körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer ikke ihåg
54. Läser du dagstidningen? Ja, skummar igenom och läser det som fångar mitt intresse.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej men ska börja med reckorevyn
56. Dansar du i bilen? Nepp
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,1 NRJJJJJJ!!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mattetal
59. När var du i kyrkan senast? För nått år sen :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Kaddi du har visst spytt på fyllan ^^

2011-02-12 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0